Pohyb jako prostředek harmonického rozvoje předškoláka
Na základě žádosti o udělení akreditace dle § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, nám byla udělena akretitace Č. j.: MŠMT - 17526/2014-1-542 vzdělávacího programu: Pohyb jako prostředek harmonického rozvoje předškoláka
Vzdělávací cíl:
Seznámit pedagogické pracovníky MŠ a přípravných ročníků ZŠ s významem pohybových aktivit pro fyzický, psychický i sociální rozvoj osobnosti dítěte, nalézt potřebné teoretické základy pro vytváření pohybového programu v mateřské škole i praktické příklady činností a her.
Význam pohybu jako nutné součásti zdravého životního stylu přispívající k dosažení harmonického
rozvoje osobnosti - PhDr. et Mgr. Kristina Kalabisová (2 hod.)
Podpora pohybové zdatnosti dítěte předškolního věku - Mgr. et Bc. Magda Vedmochová (4 hod.)
PhDr. et Mgr. Kristina Kalabisová
Telefon: + 420 774 290 782
E-mail: kristina.kousalova@seznam.cz
Mgr. et Bc. Magda Vedmochová
Telefon: + 420 606 105 101
E-mail: m.vedmochova@volny.cz